Skogspromenad...

 

Såna här mysiga stigar finns alldeles vid mammas hus (lägenhetshus) som jag älskar att gå på. Jätte bra också om man inte har tid med en lång promenad så kan man fortfarande släppa Sookie så hon får springa av sig lite gran.. Jag och Susanne har varit och gått över en timme i skogen på såna här stigar ikväll och Sookie har fått varit lös för de mesta. Hur härligt som helst och jag har skrattat gode mycket!! Hon är så jävla rolig Sussan, helt plötsligt började hon göra nå ljud för att kalla till sig fåglarna. Haha, behöver jag säga att det INTE fugerade. Hon är så jävla söt! Så skönt att vara ute och gå sådär, få en massa friskluft från skogen. Varför går man inte i skogen mycket mer för?
Lydia blev nattad av mormor ikväll. Det hade gått jätte bra, hon hade varit lite ledsen men det gick över fort sen somnade hon.. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0