Dopet

Jag har varit dålig på att uppdatera er alla och mina läsare har blivit mycket mindre nu när jag haft "paus".. Jag lovar bättring.

Dopet var i alla fall jätte fint, Chrisitan (min bror) som var gudfar höll Lydia under hela tiden i kyrkan och jag och Lars stod brevid. Låtarna vi valda till slut blev "jag lyfter ögat" och "tryggare kan ingen vara". Det blev inte så att någon läste nån dikt, men det var inte hela världen.. Prästen var jätte bra. Det gick ganska fort och blev  inte alls långdraget som det lätt kan blir. Och Lydia var glad och snäll under hela tiden.. :) Och när prästen lyfte upp henne så blev hon jätte glad och började le massor. :)
Sen dopfikat var också jätte lyckat.. Dom flesta som var bjuden kom och jag tror alla var nöjda med det som bjöds och hade trevligt. Lite stressigt var det för man hann inte prata med alla så som man hade velat men det är väl kanske så det blir.. Och alla presenter vi fick var jätte fina.. Vi fick två sagoböcker, lite pengar, kanske 7-8 halsband, två smykeskrin, en drickmugg, bestik och en tallrik, lite kläder och den om jag ska vara ärlig vet jag inte mer. :/ Har inte hunnit kolla igenom presenterna en gång till efter dopet och Lars tog med sig dom hem idag när han åkte. Men vi är i alla fall nöjd över presenterna vi fick. Och det tackar vi för!!! :D
Sen toig det kanske lite mer än en timme att plocka ihop allt igen fast vu var rätt många som håll på att städa undan... Men hela dagen var perfekt! Det kunde inte ha gått bättre.. :)

Bilder får ni senare i veckan då jag får en sladd av Lars när han kommer ner igen så jag kan föra över dom till datorn, om inte mammas kamerasladd passar till våran.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0