Så jäkla typiskt!


Min fina blus (den på bilden) som jag fick av Lars för ett tag sen hade jag tänkt ha på dopet. Och nu såg jag att det var en fläck på den så jag tvättade den förut idag och fläcken försvinner inte. Och jag har aldrig använt den... Inge kvitto och lappen tog jag bort eftersom jag skulle tvätta den. Vad gör jag nu? Jag som hade planerat så bra vad jag ska ha på mig dom här dagarna på Tessis student, Nils student och dopet. Det är väl bara att ha på sig den och hoppas att ingen annan märker det. :(



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad trist! Har du provat galltvål?

2009-06-07 @ 23:01:38
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fin färg på blusen :) Synd på fläcken, ring butiken och testa saltvatten på fläcken, tycks funka på de mesta..



Ja jag har fått nån slags städmani tror jag, et inte varför men hör att det är vanligt tydligen :P

2009-06-08 @ 12:14:31
URL: http://annasara.net

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0