Dagens shoppingtur

Idag har jag, Lydia och Lars gått på stan, vi började med lunch sen gick vi och kollade på kläder. Jag köpte ett par mörkbruna shorts på hm sedan blev det en ny kamera - Samsung L201 (likadan som på bilden), istället för att använda Lars jobbkamera.. :) Och dagens shoppande avslutades med en middag på stan också. :)
Sen har vi kört omkring överallt bara så jag ska få mer vana.. Det som körläraren sa var att jag skulle "tuffa" till mig och det tycker jag att ja gjort idag. ;)

Nu sover Lydia och Lars är hos några bekanta för att bada bastu och dricka lite gran och jag har ingen aning om när han kommer hem. Fast det gör inte mig nått. Tycker det är lite småskönt att vara själv. Ska måla naglar och såna där tjejgrejer ikväll. Haha, sen tänkte jag att jag skulle kolla på rederiet. ;P






Kommentarer
Postat av: Monica

Snygga shorts! Kanske måste köpa ett par jag med :) Fanns dom i svart? Jag är så där tråkig o klär mig mest i svart..



13 blir bra :) Vi kan ju träffas uti vägen ner till vårdcentralen.

Ses imorgon!

Kram och god natt!



2009-07-15 @ 23:32:21
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0