Sover för länge

Det blev rätt så fint väder idag... Solen skiner i alla fall. :) Lars är just nu ute och försöker få bort nårgra saker på rutchbanan som står ute på gården.. Och jag lära snart få byta en blöja, för jag ser nämligen på Lydias ansikte vad som är på gång......
Så nu var en blöja bytt. :)
Lars frågade faktiskt om vi skulle gå på stan idag och det har aldrig hänt förut. Men jag tror han sa så för att få upp mig ur sängen. Han tycker nämligen att jag sover för länge på dagarna. Och med dagarna menar han dom dagar han är hemma. För det är då jag sover längre. Men jag menar om han vill kliva upp tidigt kan han ju ändå ta Lydia så jag får sova ett tag till. Sen lägger han alltid Lydia vid mig igen och då somnar hon också om. Det är skönt att sova. Om man får chansen till det. :)

Nee, nu ska jag gå och sminka mig och göra mig klar för eventuella äventyr ned på stan. Puss



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0