Sovit länge nu..

Inatt och idag har jag verkligen sovit.. Ig¨r somnade jag efter 8 någon gång, sov till halv 8 då Lydia vaknade. Gav henne mat och gjorde frukostt osv sen gick jag och la mig igen klockan 9.. :S Och sov till halv 12, DÅ jag skulle vara på körskolan. Som tur är bor vi ju jätte nära så jag var ju där på en sekund. Men ändå.. Fan vad jag har sovit och jag skulle lätt kunna gå och sova nu också.. :/

Det blev aldrig att jag cyklade runt och sökte jobb idag. Vet inte varför men det flög bara ur huvudet  och jag kom inte på det förens jag var hemma igen.. Det kanske blir att jag cyklar ner nu snart igen. You never know! Nu ska jag försöka få tag på Lars, jag har glömt bort vart han och Lydia skulle, plus att jag vill veta när dom kommer hem. Sen ska jag ut med hunden.. :)
Hejhej!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0