Som ett vilddjur..

Kvällen har varit mysig.. Vi blev bjudna på middag hos Eva och Anton så vi har tillbringat kvällen där hos henne med god mat och ett glas vin. Mycket smarrigt.. :) Vi pratade om allt och inget, bland annat om min födelsedag sen berättade Lars om när han höll på att drunkna en gång då han gick igenom isen där det var strömt.. Och när han hade försökt ta sig upp så hade han klöst i paniken och hade börjat blött om händerna.. Han sa att det såg ut som om någon vilddjur hade varit där och klöst med blodiga tassar i isen... Ucha så hemskt!! Tur att han tog sig upp annars hade jag inte fått träffa han och förför allt då hade jag inte haft Lydia!! Så vi har inte bara pratat om roliga saker ikväll. :/

Nu är vi hemma igen och Lars är ute i/på trädgården/industritomten och håller på.. Han ska plantera en buska av något slag i hopp om att det ska bli en trädgård någon gång.. :) Och Lydia ligger och sover i sin säng med alla sina tusen gosedjur och sin faviorit kanin hon fått av morbror Christian.. :)
Nu ska jag gå och plocka undarn lite Lydia saker sedan ska jag gå ut till Lars.. :) Hoppas eran kväll varit bra!!


Det är det vita vid hennes huvud som är hennes favorit kanin!! :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, så bra! :) Jag hade 139 blogginlägg att läsa när jag loggade in på bloglovin imorse, nu har jag äntligen läst igenom alla :P

Kul att läsa dina inlägg som vanligt. Bra du uppdaterar ofta :)

När är det dags för uppkörning för dig? Har du bokat in nåt datum?



Vi får se till att ta en date snart tycker jag :)

Sov så gott!

Kram!

2009-07-11 @ 23:32:34
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0