Ramlat ur sängen :'(

Gårdagen slutade nog inte direkt som jag och Lars trodde från början... Bion var i alla fall jätte bra ungefär 12 slutade den och vi ringde Eva och då hade inte Lydia somnat förens vid halv 11 så vi bestämde oss att hon skulle sova där över natten. :) Som för övrigt gick jätte bra.
Sen då gick jag och Lars ut. Så alltså förfesten blev harry potter sedan gick vi på krogen en sväng. :) Vi hade jätte trevligt och vi träffade lite folk osv. :) Det var ganska otippat att kvällen skulle sluta så.

Idag fick båda två sova ut, hur skönt som helst. Jag sov längst. Har varit trött hela dagen. Lars tror jag inte alls har varit så dålig. Men han är ju stålmannen så det är ju klart. ;) Fast nu ligger han och sover i soffan och Lydia ligger vaken i sin säng, tror inte hon är lika sugen på att sova som pappa. ;P

Och idag..... en hemsk sak.. har hänt.... Känner att mitt mammahjärta håller på att krossas men vilket fall som helst så ramlade Lydia ur våran säng idag.. Ner på golvet och slog pannan. :'( Vi hade gjort en mur av täcken och kuddar runt om henne då hon ligger mitt i sängen. Hon har inte brukat kunna ta sig över det eller överhuvudtaget ta sig fram på det viset. Men tydligen kan hon det nu. Men det gick ändå bra på något vis. Hon skrek ju och allt var helt på henne. Jag hade/har det jobbigare än henne tror jag. Tycker det var jätte hemskt. :( Mammas lillhjärta ska aldrig göra illa sig!!

Nu ska jag gå och göra en varsin kopp te till oss och kanske kolla på någon film. :) Hoppas eran dag har varit bra?!



Kommentarer
Postat av: ida

hände samma för oss när isa var bebis :( men då hade vi som tur var en hög med kläder på golvet som hon landade i. blir nog sådär för alla barn ngn gång :)

2009-07-19 @ 20:50:51
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: ida, isas mamma

ja jag förstår det :( men tack så mycket !:)

jag använder photoshop cs3 :)

2009-07-20 @ 09:47:33
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0