Det bästa som finns!

Övningskörningen gick jätte bra.. :) Hon hade inte så mycket att anmärka.. Det känns himla bra.. Så i helgen blir det bara mer plugg av teorin.. :)
Dykar "festen" var egentligen en dykträff, där dom träffades och dök sedan åt vi mat och hem igen. :P Men det var trevligt.. Lite tråkigt och vänta medans dom dök. Lydia hade haft det jätte mysigt hos Eva, hon hade varit ute och gått, handlat leksaker och en barnmatstol (som ska vara hos Eva).. Och Lydia hade varit snäll hela tiden.. Lillgumman min! ♥
Nu ligger hon och sover i sin egna säng och ser så fridfull ut. Jag vill bara krypa ner och lägga mig med henne. Är det nått jag älskar så är det att sova med henne. Det är lite bökigt och jag ligger längst ut på kanten av sängen men det är ändå så mysigt.. Hon ligger där och vrider och vänder på sig, lägger en hand på ansiktet, ett ben på magen, drar lite i håret, jag hamnar ännu längre ut på kanten, sparkar lite i magen osv!!! Hur mysigt som helst!
Imorgon har vi inga plander alls för dagen. Men om det regnar som det gör nu spelar det ändå ingen roll. Kanske bara går hem till Jennifer en sväng. :)
Nu, ska jag hoppa in i duschen, ta en kopp te och sen lägga mig och sova.. Gonatt!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0