Mord?


Nu är det bara 4 dagar kvar.. (Om man räknar att klockan är över 12.) Ingen bebis än så länge, och jag hoppas att jag inte går över tiden. Fy vad jag längtar nu. H*n får komma helst igår för mig!! =D

De senaste dagarna har varit lite jobbiga för mig, det var jobbigt att ta bort Opal, man tänker så många tankar om det osv. Men det var ju trots allt det bästa för henne. Det tycker alla förutom pappa som tycker att jag har mördat "hans" hund. Men det gör detsamma. Jag orkar inte bry mig om han längre, han får göra vad fasiken han vill med sitt liv bara han inte räknar in mig i det!!

Åsa, Lars syster och hennes barn kom upp idag. Så vi for och hämtade dom på flygplatsen. Det var mysigt att träffa dom. Lars har en sån underbar familj. Alla är så nära varandra! Det är härligt att se. =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Mord är ju det sista man kan kalla det för. Jag tycker att nu tog helt rätt beslut, det är 10 gånger värre tycker jag att se ett djur lida. Hon har det bra där hon är nu....

2009-01-05 @ 11:02:45
URL: http://emzblogg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0