Min egna familj


God morgon på er allihopa.. =)

Ännu en fantastisk dag att se framemot, ;P jag känner mig så löjlig som känner mig så här fånigt underbart lycklig.. Men det ska man ju göra. =D Känna sig lycklig menar jag..

Och igår kväll var jag så glad för jag hade fått As stora bröst. Jag är inte lika glad för det idag. Dom gör apont och har blivit större sen igår. Men det går ju över det också. =) Jag får njuta av stunden som storbystad för dom kommer ju att försvninna. Men att dom skulle bli så här stora trodde jag då inte. Haha!

Lydia och Lars ligger och sover. Jag blev så hungrig så jag var tvungen att gå upp och äta något, men är fortfarande hungrig. Har varit det hela tiden sen BB. Men jag antar att det är för att jag ammar, magsäcken får plats igen. Och jaaa....... Jag trodde jag hade fler anledningar men det hade jag inte. Magen börjar försvinna nu helt och hållet. Inte riktigt borta men snart. =) Den minskar varje dag.

Idag har vi nog inget inplanerat. Lars ska åka till Lillpiteå (där Ivar bor) och jag tänkte följa med. Vara ute och gå omkring där borta. Det är så fint där och frisk luft behöver vi. =)
Jag känner mig som någon stålkvinna som klarar av allt. Jag har fortfarande inte sovit så jätte mycket men har inga problem att vara vaken. Även fast Lydia sover. Jag trodde jag skulle vara meer slut än vad jag är, mer öm och trött i kroppen. Men det är jag inte, vilket är skönt!! =)

Jag längtar tills jag får visa upp Lydia för resten av familjen nere i Sundsvall och Sthlm. Tills dom får träffa henne, se hur underbar hon är. =D Mamma och Simon kanske kommer upp snart, vecka 7 eller nått sånt pratar mamma om. Vi får se men det skulle vara roligt. =)

Ne, nu ska jag gå och lägga mig igen efter ha varit ut med hunden på en liten morgonpink. Btw, Sookie tar det jätte bra. Lite avis är hon men det är ju nytt för henne också. Men mest nyfiken och vill vara med och mata, vagga, byta börjor osv. =)
Jag har en alldeles egen familj nu!!

Hörs senare ♥



Kommentarer
Postat av: ellen

Grattis sophia och lasse. Vilken vacker liten flicka! kramar från mig

2009-01-15 @ 15:26:35

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0