En liten paus


Ännu en ny dag. =)
Inatt när Lydia åt mat tyckte jag hon åt rätt mycket. Men jag tänkte att hon bara var hungrig. Hon åt länge från båda brösten, sen helt plötsligt utan förvarning spyr hon.. Som en fontän. Hon spyr ner hela mig, hela sig och sängen. Sen fortsatte hon att äta. Bara sådär..  Mammas go´hjärta!
Hon är vaken kanske 1-2 timmar efter hon har ätit nu också. Sen i går kväll. Hon vill vara vaken och kolla på vad vi gör. Och hon sover inte lika länge heller.

Jag hade tänk ta en paus från bloggen ett tag. Om jag klarar av att hålla mig. Hade bara tänk lägga upp lite bilder då och då. För jag hinner inte med att sitta framför datorn. Lydia är mer och mer vaken och hon skriker mer nu också.  Plus att Lars sitter och spelar sitt jävla dataspel hela tiden. Hinner inte ens sitta när hon sover, för då sitter han.. Sen känner jag att den hära lyckan man känner precis när allt är nytt börjar.... inte försvinna men det börjar bli en vardag av det hela. Om det är någon som förstår vad jag menar.?. Så jag ska försöka få in rutiner och vänja mig mer vid det här livet som är framför mig nu. Så att det inte bara blir en massa tok av det hela. =) Fast jag är ju också en sån som måste få skriva av mig ibland så det dycker nog upp ett inlägg tidigare än vad jag hade tänkt mig.
Men det blir nog en liten paus, med små, små uppdateringar...
Här är lite bilder som ni kan kolla på i några dagar.. =)





Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för de fina bilderna. Man blir ju sjuk av längtan! Så fin hon verkar. Njut av livet! Sparka mannen i arslet när han sitter vid dataspelet, slut med sån skit för ett tag:)

2009-01-21 @ 20:47:09
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Malin

Hon är verkligen sååå fiiin! Och du med sophia! Gud så jag saknarä! kramar i massor!

2009-01-22 @ 01:49:45
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: emma & lilla brandon

hej hej och grattis till den lilla söta =).

Hade inga pengar på mobilen när du skrev att ni hade fått så kunde inte svara. Hoppas att allt går bra för er. Det skulle vara kul att ses någon gång när du/ni orkar er in till stan. Du kan ju skicka ett sms någon dag om du har lust så =). Ha det så bra.... /emma & lilla Brandon....

2009-01-22 @ 13:44:02
Postat av: Emma

hej hej och grattis till den lilla. kunde inte svara på ditt sms för jag hade inga pengar. men hoppas ni har det bra. det skulle va kul att ses någon dag om du/ni orkar er in till stan. Du kan ju skicka ett sms någon dag om du har lust /emma

2009-01-22 @ 13:46:01
Postat av: Julia

Hon är så vacker. :)

2009-01-25 @ 22:04:46
URL: http://jtn.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0