Dödligt sjuk

Nee jag fick rätt, inte blev jag sjuk, inte än iallafall. Lars ligger fortfarande och skriker och små yrar.. För ni vet han HAR faktiskt feber säger han.
En gång vet jag att Lars (när han bodde med en annan) var sjuk och låg och yrade för han hade så hög feber, det gick så långt att dom skulle åka in på sjukhuset. Men dom tog tempern först.. Han hade 38, nångting.. Då var han typ dödligt sjuk, men dom sket i att åkta till sjukhuset... Haha
Ne, men lite synd är det om han, är ju sjuk. Men kanske inte så mycket som han tror.
********

Jag har inte hunne gjort nå mycket idag.. Lydia vill inte sova, Lars behöver sevise då och då och Sookie behöver rastas. Men en tvätt och en promenad har jag hunne med.
Det här inlägget t.ex har kjag skrivit på tre olika tillfällen. Så jag ska avsluta nu och så hörs vi senare ikväll om jag får mer tid.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att jag ska kunna bli av med kläder på typ loppis eller nått så det är bara bra om ni vill ha kläder de mesta är typ vit/brunt eller beige eller sånna färger :)

2009-02-05 @ 16:10:15
Postat av: Anna

Killar skulle inte klara av EN dag med mens, det är i alla fall en sak som är säker :P

2009-02-05 @ 17:58:18
URL: http://annasara.net

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0