Sjuka karlar!?

Nu är vi alla sjuka. Eller inte alla Lars är sjuk och jag nästan. Han har fått magsjuka. Och han tror ju hela välden ska ramla ner, för att han har spytt 3 gånger. Jag har bara spytt en gång igår kväll, så jag tror inte jag blir sjuk.
Men alltså vad är det med karlar när dom är sjuka. Lars ligger typ och skriker och "kan" knappt gå för att han spytt 3 gånger... Tänk mig då som spydde i 17 veckor... Inte var jag som Lars. Nog var jag slut med inte så som han är.
Men iallafall så fick han sova i gäst sängen inatt, han har bara skrike och hans svar på min fråga "du tvättar väl händerna" svarade han "nee, jag har gjort det så många gånger idag" så han blev skickad till gäst sängen. Så det blev inge Sthlm för han idag..

Men den dära mammagruppen jag tänkte gå på ska jag inte gå på ändå. Jag vill inte riskera att smitta någon annan som ska dit. Det är lite synd för jag hade verkligen ett framemot att gå dit. Det får bli nästa vecka istället. =)
Jag måste ändå vara hemma för att ta hand om sjuklingen...

Nu ska jag gå och försöka få Lydia att sova igen så jag kan få lite sömna idag också.
Jag hoppas ni har en bättre dag framför er än vad jag har..

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Felicia

tack för kommentaren , du vet inte nån som gör det gratis känns lite dumt att lägga ner pengar på bloggen .

Och du har rätt det är nog maten det sitter i haha

2009-02-05 @ 10:07:05
Postat av: Måsbarnet

Dessa hemska baciller som kretsar runt överallt nu ;(



Hoppas ni kryar på er snart!

2009-02-05 @ 10:50:09
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fort en kille är lite sjuk så har hela världen gått under, stackarna det måste nästan vara jobbigare att överdriva sin sjukdom ;)

2009-02-05 @ 11:15:00
URL: http://metrobloggen.se/hurricane
Postat av: Felicia

Grattis till Lydia btw , har ganska mycket neutrala barnkläder om ni har lust kan jag skicka med tessi dom ?

2009-02-05 @ 13:35:36
Postat av: Felicia

Jo några utav de hundra banankartongerna med barnkläder ska jag ha kvar :)

2009-02-05 @ 15:53:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0