Nyttig vecka..

Just nu har jag lite tid över. Tessi pratar med sin farmor och Lydia sover. Äntligen!!! Både igår och idag har hon varit jätte grinig. Och hon har fått mat, hon har fått ny blöja, hon har rapat, osv. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra engtligen. Hon är bara kinkig. Hon vill vara i min famn. Inte ligga själv. Men nu äntligen har hon somnat. =)
Det är inte för ens nu jag/vi har hunnit med att börja på lunchen.
Jag och Lars har börjat på en nyttig vecka/diet vecka så vi väntar nu på att råriset ska koka.

Nu ska jag gå och fortsätta att fixa maten, så inte Tessi gör allt. Det vore ju inge snäll. Men vi får höras någon annan gång. När jag har mer tid att skriva. Jag måste komma ihåg att skriva vad Lydia vägde och hur lång hon har blivit också.
Puss




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0