24

Det blev ingen speciell plan för oss ikväll, jag hade tänkt boka bord till mig och Lars å Valdino men det fungerade inte med Lydia.
Eva skulle ha henne medans vi var och åt men jag hade ingen mjölk jag kunde pumpa ut ifall hon skulle bli hungrig. Så det får bli en annan gång. =) Så istället satt vi bara här hemma och kollade på 24. Både Ola och Eva kom förbi också. =)

Nu har Lars och Lydia lagt sig och jag sitter och kollar på tv. Fortfarande på 24. Fan så bra den serien är.. =D
Gud vilken seg dag det här har varit. Jag har inte ens varit utanför dörren och andats lite friks luft, så jag känner mig alldeles trött i huvudet. Fast jag ska ta och gå ut med Sookie senare. När jag ändå är vaken. Imorgon vill jag ut och röra på mig. Lars och Ola pratade om att åka skoter. Fast jag tror inget blev bestämmt, så vi får se vad det blir imorgon. Iallafall måste jag ta och gå en promenad.
Konstigt det där. Förut vägrade jag gå en meter typ, gick helst inte ut över huvudtaget. Men nu när jag har börjat gå med Lydia tycker jag om det mer och mer. Som nu, bara för att jag inte varit ut idag känner jag att jag Verkligen måste ta mig ut imorgon. =)

Ne, nu snart börjat ett nytt avsnitt av 24. Så vi hörs imorgon för jag lära inte skriva nå mer ikväll. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur gammal är din kille egentligen? Han ser ut som han håller på att få en flint.

2009-02-08 @ 21:57:46
Postat av: Faster

Hennes kille är hela 114 år. Jag vet, det låter märkligt, men så är det. Men visst är han skitsnygg för sin ålder!

2009-02-09 @ 18:56:35
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0