Bilderna

Förlåt för att det inte blev några bilder igår. Vi for bort sedan när vi kom hem fick jag nått knäpp i huvudet och började byta gardiner i köket och stor städa.. Drog fram spisen och kylen, torkade skåpen osv osv. ungefär 12 var jag klar igårkväll och då orkade jag inte att lägga in bilder så det får bli i detta inlägg istället. :)

Nu idag så ska Johanna vara barnvakt åt mig och Lars så vi ska gå på stan. Du är så snäll vännen!! :) Lars är för övrigt ledig nu ett bra tag. :D Hur skönt som helst. :)

Nu får ni lite bilder för jag har inte riktigt tid. Jag måste gå och göra mig klar för dagen. :)






Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0