Bilder i massor från Renöra

Dålig uppdatering pga, ungdomsläger på Renöra med 12 barn, 3 ungdomsledare och tre vuxna.. Och nu är jag trött. Från igår till klockan halv 4 idag så var det full fart hela tiden. Vilken energi barn har! :) Dom har i alla fall haft roligt. Och Lydia var himla populär bland dom .:) Och Lydia tyckte om när dom var och prata, peta och gosa med henne. :) Mycket dyk, mycket lek, mycket bad, mycket bastu. Hur roligt som helst!! :)
Vi hade med oss Sookie och hon var också populär bland barnen. :) Sookie ligger nu och är tvär död. Helt slut i kroppen efter att ha fått springa som hon velat och badat i massor. :)
Ska lägga upp lite bilder men väljer bort ganska många då jag inte vill publicera bilder på barnen.. Men därimot har jag minst tusen kort på gullungen Lydia! :) ♥
(Mer skrivit efter bilderna)
















Det blev en hel del bilder ser jag nu. :) Det har varit en sån bra helg så ni anar inte.. Det har varit riktigt roligt att vara med barnen där ute på ön. Och jag har badat ganska mycket också. Hur skönt som helst i detta väder. :) Tror t.o.m att jag fått lite färg. Eller jag tror inte, jag vet för jag har nämligen haft en klocka på handleden och det syns..... Jätte snyggt!! ;P 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0