Renöra

Vi kom hem för ett tag sen efter att ha tillbringat kvällen på Renöra. Jag hade gjort en god sallad sen grillade vi kycklig till. Hur smarrigt som helst!! :)

 

Det var några bekanta till Lars som också var där med sina barn och dom höll ju Sookie sysselsatt i vattnet och kastade stenar och grejer. Fast jag såg sen när jag gick närmare och kollade att ena pojken kastade stenarna Sookie. Och det gillade inte surtanten Sophia så jag sa till dom/han. Sen gick jag och kollade i Sookies mun ifall hon hade gjort illa sig och hon blödde lite på tungen men inte så farligt. Hon hade då inte gnällt eller nått sånt.
Lydia ville inte somna där ute så vi åkte hem ganska tidigt. Men det var lika bra det för jag är ganska trött. Ni ska få lite bilder också från kvällen. :)








Kommentarer
Postat av: Monica

Åh så mysigt ni verkar ha haft det! Som sagt, jag o lilleman följer gärna en annan gång. Skulle vara himla roligt :)

2009-08-04 @ 22:18:07
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0