Tjuv i vårat hus!!?

Sen nu när jag kom hem från stan och jag går in på våran gård ser jag att garageporten är öppen. Och jag tänker att det säkert var grannen som skulle låna nått och glömde att stänga. Och tänker inte mer på det och jag går in för att ta ut Sookie. Och ser då att den person som öppnat garageportet har också öppnat alla dörrar (två st) in till dit Sookie var i trappen. Och jag tänker ju självklart att Sookie har smitit när alla dörrarna var öppna. Jag menar, det skulle jag ha gjort om jag fick chansen. Det är ju mycket roligare än att bara vara själv inne. Som tur var hade Sookie inte smitit, utan hon satt snällt och väntade på att jag ropade på henne. Och det var väl egentligen bara rena turen att hon var kvar inne.

Men vilket fall som helst var det jävligt obehagligt. För grannen skulle aldrig glömma att stänga dörrarna till Sookie och om det var grannen som skulle låna något från garaget skulle han/hon inte ha öppnar dom andra dörrarna. Så jag tycker det är jävligt obehagligt att veta att någon som inte ska, har varit inne i huset. Det kanske var en tjuv som blev rädd för Sookies dödsskall!! Det verkar i alla fall inte saknas något men ska ta en extra runta runt för att kolla.




Kommentarer
Postat av: Monica

Usch så obehagligt! Hade ni olåst hemma?

2009-08-11 @ 18:40:27
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0