Ställer sig upp

Mina kära läsare!!!
Jag kan medela er att våran tjuv var faktiskt grannens 3 åriga son som hade gått över för att hälsa på Lydia. Skönt det. Att det "bara" var han. :) Och även fast det kanske egentligen var tur så vill jag inbilla mig att Sookie medvetet stannade inne. För att vakta huset och för att hon viste att hon inte fick gå ut. Så bara därför fick hon en extra god middag idag. :) Sookie är allt duktig hon!! ;)

Lydia ligger nu och sover. Hon var en trött madam idag. Full fart har det varit och sovit lite under dagen. Gojäntan min! Igår skruvade vi fast spisen i väggen för hon har börjat ställa sig upp. Hon tar tag i spishandtaget, eller stolen, eller något annat grepvänligt och drar sig upp. Det går lite tungt men tillslut står hon upp. :) Hon är så duktig, hela tiden händer det nått i hennes utveckling. Härligt att se. :)

Nu ska jag gå ut med hunden, medans det är en paus i regnet.. Skriver kanske en rad senare ikväll. :) Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0