Gustaf Bergendal - Minna och Nicole!

Uscha jag hittade nyss denna sida och kan kan inte för mitt liv förstå vad han går igenom. Jag kan bara tänka mig att det måste vara jätte jobbigt, frustrerande och hjärtarossande. Jag önskar att jag kunde hjälpa han på något vis, vilket jag inte kan. Jag hoppas att allt går bra och sänder mina tankar till Gustaf och barnen! Det är tragiskt att sånt hära händer.... HÄR kan ni läsa hans hemsida.

"Mina båda döttrar är förda utomlands av sin mamma den 4 november 2008. Jag kämpar nu för att barnen skall få komma hem."



Kommentarer
Postat av: Monica

Fy så hemskt!

2009-08-10 @ 18:40:17
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

minna var min bästa vän...och Gustav berättade sin version, kom ihåg det!

2011-05-12 @ 07:17:54

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0