Det är bara att fortsätta :)

Imorgon kommer pappa och Simon hit. Så just nu håller jag på att städar så att det är fint här hemma när vi får främmande. :) Det ska bli himla roligt att dom kommer hit så vi får umgås lite. Sen vet jag att Simon saknar Lydia jätte mycket också. :) Jag har inge speciella planer på vad vi ska göra men något hittar vi väl på. :) Kanske åker förbi "min stuga" om det är fint väder. :) Vi får helt enkelt se vad som händer.

Det var roligt att se att det var två st "nya" som kommenterade i förrgår. :) Sen är det ju trevligt när man använder namn också, även fast jag kan kolla upp ipnummren.. Men det uppskattades att någon skrev en liten kommentar i alla fall! :) Tack!! Det är bara att fortsätta att kommentera, allra helst ni läsare som inte gjort det! :)
Uppdatering: Det jag menar var att om man en gång har kommenterar med ett namn, och sedan kommenterar anonymt så ser jag det eftersom ipnummrena loggas. Ni är ju aldrig helt anonyma! HÄR Kan ni gå in och "spåra" ett ipnummer.

Nu ska jag fortsätta städa eller så lägger jag mig och vilar ett tag nu när Lydia sover. :) Hoppas ni har en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

spännade...hur kollar du upp IP nummren ???

2009-08-26 @ 15:00:51
Postat av: Sigrid

Kul att höra att du och pappsen har blivit vänner igen :) både du och han behöver det..

2009-08-26 @ 20:43:45
URL: http://bergseje.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Det finns ett lättare sätt. Om du installerar "feedjit" så får du direkt upp vilken stad IP-numret spåras ifrån. Jättebra!

2009-08-26 @ 20:56:05
Postat av: Anonym

Och så finns:

http://www.ripe.net/

All information om IP nummer mm.

2009-08-27 @ 08:07:09

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0