Mer mat tack!?

Nu har jag varit och simmat medans Lars och Lydia satt på kanten, gud så skönt! Det känns verkligen att man har tränat benen nu. 22 längder orkade jag simma, Anton simmade 41 längder. Så jag ligger lite efter hehe. Jag är inte så tränad, fast inte så otränad som Lars trodde att jag var heller. Men jag måste verkligen komma igång med träningen, det är ju sommar snart. Då vill man vara fit.
Jag bastade rätt så länge och det var så himla skönt nu är jag verkligen len i ansiktet, jag sa till Lars "nu bastar ni inge länge för jag vill inte vänta på er" fast det blev ju att dom väntade på mig. Typiskt! ;)

Just nu ligger flickan i sängen och halvsover, mobilen spelar för fullt. Min lilla prinsessa sover nästan hela tiden. Fast vissa dagar är hon ju själklart grinig. Men oftast så sover hon för det mesta. :) Hon är vaken på morgonen, somnar igen vid 11-12, vaknar kanske vid 3-4 och somnar om igen eller så är hon vaken tills det är natt. Ungefär så sover hon. :)
Men en sak jag tycker är jobbigt är att hon har blivit jätte svår att ge mat nu ibland, hon bara gringar och vill inte ta bröstet. Jag har nog inte tillräkligt med mat, för förut ikväll när hon fick den sista måltiden gav jag henne från båda brösten, så att dom blev "tomma" sen så blandade jag 95 ml ersättning och hon åt upp allt. Ska i alla fall börja ge lite ersättning, en gång om dagen och se ifall hon blir nöjd med det. :) Min söt unge! Gud så jag älskar denna flicka! Jag vill bara krama om henne och behålla henne för mig själv. ;p Tänk sen när man kan gå med henne utan vagn på gatan och stolt hålla henne i handen!!

Nee, nu ska jag gå och ta på en tvätt sen så ska jag lägga mig och försöka sova. Kanske somnar tidigare idag när jag har simmat. Glöm inte att kolla på bilderna i tidigare inlägg. Puss!



Kommentarer
Postat av: Monica

Åh tack :) Det är så härligt när man känner sig fin i hyn. Jag har problemhy, får lätt acne o skit.. Men min foundation täcker verkligen jättebra. Det enda dåliga nu är att jag valt en för mörk nyans.

Inte allra billigast men riktigt dryg. Räcker ca 9 månader och jag använder den varje dag. :) Så prova den! :D



2009-04-05 @ 23:07:29
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Maaaalin

Heeeeeej världens bästa Sophia! (och världens sötaste Lydia) Jag saknar dig med, en massa. Har just kommit hem från en superb soadtrip. Sjukt jävla kul! Men jag saknar definitivt att skratta med dig. När jag kommer hem ska vi förlänga livet lite med skratt, big time! och du, bli nu inte på tjocken igen innan jag hinner hem. Vi ska partajja! haha. Puss o kram. Älskar dig vännen! <3

2009-04-06 @ 09:01:02
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej. Kul att du kikade in i min blogg! =)

Jaa, vad finns att säga om mig?? Är 32 år och jobbar i en liten by utanför Piteå som djurskötare åt drygt 200 kossor, varav 150 mjölkas morgon & kväll. Ett underbart jobb om man som jag gillar att kroppsarbeta & vara med djur. Ingen dag som är den andra lik..=) Ha det bra. =)

2009-04-06 @ 09:19:07
URL: http://jamthundinnans.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0