Nya saker in i livet.

  
En grå Shaggy matta 80x150 och Mystik glaslyktor 3-pack
  
Blom grillset 2 delar och Oriental påslakanset 6 delar

Paper cord löpare 2-pack (vita)

Jag kan känna att jag behöver en liten förändring i mitt liv. Kanske ta tag i vardagsrummet, eller köpa ett par nya skor. Typ nått nytt. Skulle behöva lite ljus in i huset och i livet, så man känner sig lite piggare. :)
Jag har i alla fall införskaffat mig lite nya saker som ni ser här ovan för. Har också köpt två andra vita ljuslyktor men dom hann bli slut innan jag tog en bild av det. Allt detta för 450 kr och då är frakt och postförskott inräknat.. Billigt va? Jag kunde faktiskt inte låta bli att inte köpa nått. Och allt det behöver vi ju!! ;) Eller, behövde!!
Sidan jag handlade ifrån är Jotex.se, en himla bra sida och inte var det för dyrt heller. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0