Lite blandat

Det är så sjukt irriterande när inte blogg.se fungerar som det ska... Hoppas det här inlägget blir bra då..

Vi var ju som sagt på babysimmet förut idag och det gick jätte bra. Lydia lika glad som vanligt, hon blev inte ens ledsen när vi (hon) dök. :D Hon är så duktig, jag är jätte stolt!!
När vi var klara där åkte vi till "trasan" tror jag det hette för att kolla på tyger. Eva köpte en skit fin gardin som jag också skulle vilja ha!! Får se, kanske blir en likadan.. :) Jag hittade inga tyger till Lydia i alla fall, men därimot en skit fin filt.. Nu blir väl Lars knäpp, han tycker nämligen vi har tillräckligt med filtar.. Kanske ska köra med "nej men den här filten har vi haft länge.. " Eller vad säger du Lars? ;)

En av sötgrannarna kom förbi också med en kompis, dom ville se Lydia sen satt dom här med oss ett tag, eller rättare sagt tills Karin (mamman till sötgrannen) ringde och ville ha hem dom. :)
Så efter dom gick så sprang jag ut med hunden sen började jag baka. Pumpabröd, och det blev gode gott ska jag säga er!!! (Fast det var en fusk sats. Så hela äran kan jag inte ta åt mig.)
Sen har jag ju fixat så jag kan lägga upp egna klipp här, så ni kan vänta er en drös med klipp skulle jag tro. :) Om jag nu lyckas fånga nått på film, än så länge på dom klipp vi har är det bra jag som hörs. :P Kolla klippet där hon dyker, hur söt som helst!!! HÄR!
Ne, nu ska jag avsluta och gå ut med hunden en sväng.. Sen kanske jag hoppar i säng. Btw, för er som är intresserad - imorgon klockan 11 ska jag på föräldragrupp som BVC har ordnat.. :)
Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0