*Peppar peppar*

BARA för jag skrev sådär igår om Lydia, att hon sover hela nätterna vaknade hon igår omkring 2 och var smågrinig. Jag vet inte när hon vaknade vid den tiden sist, tror det var dom första två veckorna som hon vaknade på nätterna också. Det tog ett litet tag att få henne att somna, jag sjöng "när trollmor" och "björnen sover" hon gillar dom, men jag sjöng dom också för att jag inte kan några andra, så hon har inte så mycket till val även fast hon gillar det eller inte. :P
Idag har jag inget inplanerat, det är inte nå fint väder eller så heller. Kommer troligtvis ta en lite tupplur sen när Lydia ska ha sin.
Aja, ha en trevlig dag! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0