Nästan klar

Nu är jag nästan klart med arbetet. Ska bara fixa en framsida och skriva lite till i inledningen och sammafattningen. Sen är jag rätt så nöjd. :) Det känns skönt att ändå vara nästan klar, så nu känner jag mig säkert på att jag kan lämna in det den här veckan, trots att det senast nästa fredag det ska vara inne. Så nu är det bara att koncentrera sig på provet istället. :P

Att jag är vaken nu får jag skylla mig själv, jag lyckades ju somna förut ikväll och sov ett bra tag. Inte bra, fast jag hade nog varit vaken ändå. Ne, nu ska jag gå och lägga mig. Jag tror Lydia kommer vakna tidigt imorgon för hon somnade nämligen med mig tidigare ikväll, sen vaknade hon för mat och somnade om nästan på en gång. Så det är lika bra att jag lägger mig nu så jag får lite sömn. :)
Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0