Mitt i skrevet..

En trevlig dag idag igen. Jag, Emma och Jennifer med barn och mage har gått på stan, först tog vi en kopp kaffe på waynes coffee sen gick vi runt på olika affärer.. Jag köpte ett par jeans på cubus för mina svarta jeans gick sönder precis innan jag gick ner på stan. Mitt i skrevet sprack det. :/ ;) Så då blev det ett par nya svarta jeans.. :) Och ett par byxor och en body till Lydia fast i storlek 68.. Hade helst velat köpa i storlek 62 men vi har så mycket kläder i den storleken redan så det kändes lite bättre att köpa en större storlek.
Det är så roligt att man kommer ut på dagarna och träffar folk, istället för att bara gå för sig själv och vi börjar lära känna varandra mer och mer också. Vi funderar på att göra nått under lovet också så karlarna får träffa varandra. :)

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hänga lite tvätt, sen vet jag väl inte vad jag ska göra... Men hörs sen kanske! :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha jaha, jo det har ju blivit lite fel så jag har fått göra om hela sidan för man kommer inte ihåg vars man ändrade i den där jäkla stilmallen! :P Men hur har du fått en så fin sida då?

2009-04-07 @ 16:33:19
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0