Hon utvecklas så fort.

En ny dag. Jag vet inte alls vad vi ska göra idag.. Just nu är Lars nere och målar listerna i hallen. Men annars har vi nog inte så mycket att göra. Jag skulle vilja ut och köra bil, att bara köra runt älskar jag. ;) Tror det får bli nått sånt, Lars kanske kan visa nått fint ställe som vi kan sätta oss och fika på.
Lydia ligger nu och sover ute, tror hon har gjort det sen klockan 9.. Lars klev upp med henne och jag somnade om. Vilket var himla skönt. :) Hon har blivit jätte stark i benen nu. När hon ligger på rygg så trycker hon med benen så hon lyfter stjärten och halva ryggen. Lars såg det första gången i morse, jag för någon dag sen. :) Det är så roligt när man ser en ny sak hon kan. :D
Egentligen har jag inte så mycket mer att skriva. Så jag avslutar här och börjar med lunchen istället. :) Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0