En heltäckningsmatta?

Ne, spelet blev så tråkigt så jag skriver till er istället. :)
Som sagt har jag målat idag, det blev tre varv innan jag blev klar, får se imorgon när allt har torkat ifall det kanske behövs ett fjärde varv. :) Jag har inte knäppt kort än och kommer inte göra det förens det är klart. Jag beslutade någon gång under dagen att jag ska lägga in nytt golv också. Fast har inte riktigt bestämt mig om vad för typ av golv det blir, är rätt så sugen på en mörk heltäckningsmatta, vad säger ni om det? Fast då blir det nog jobbigt att städa och göra rent där nere. Ska prata mer om det med Lars imorgon. :) Målningen blev bra i alla fall, lite väl ljust kanske men det är väl för att man är ovan också. Sen ska jag fixa och dona så att det ser lite trevligt ur att kommm hem (trost att det inte är hallen vi hänger av oss jackorna i jag målar om). Jag vet inte heller än hur jag ska göra för att få det att se trevligt ut där nere. Funderar på att skaffa någon bänk men nee, kanske inte ändå, lite ljus, en blomma eller kanske en fönster lampa? Men det löser sig.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Eva kom och tog Lydia när jag skulle börja måla andra varvet så hon har varit hos faster hela kvällen, fram till halv 9 kanske. :)

Imorgon har jag inget speciellt planerat. Måste gå på affären men det är väl det enda jag har som ett Måste. Annars blir det nog bara att ta det lugnt. :)
Vi hörs imorgon, puss!



Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Ursäkta mitt sega svar!

Vi kanske kan ses nästa vecka istället? Då har jag nog inte så mycket inplanerat så det skulle vara perfekt :)

Hoppas hallen blir fin. Men det tror jag säkert. Vad hade ni för färg där innan?

Kramkram!

2009-04-16 @ 08:45:05
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: faster

vad spännande med ett påskägg i brevlådan :)

det där med bänk tycker jag du ska spinna vidare på. eventuellt att jag går ner på isen idag. hör av mig isåfall..:)

2009-04-16 @ 10:01:02
Postat av: Anonym

Tror du inte att det blir jobbigt att ha en heltäckningsmatta i hallen??

2009-04-16 @ 11:52:42
Postat av: mamma

Du kommer att ångra dej om du tar heltäckningsmatta, allt skit som fastnar på den och som man inte ser, tänk dej.Puss

2009-04-16 @ 21:16:19

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0