Brianna!

Fy så jävla hemskt!! Jag såg nyss en video som handlade om en liten bebis som blev 6 månader. Hennes föräldrar, hennes mamma och pappa misshandlade henne tills hon dog. Jag började storgrina, jag sitter fortfarande och grinar. Tycker det är så himla hemskt att man kan göra sånna saker mot sitt barn, eller en människa överhuvudtaget, men först och främst mot sitt eget barn som man ska älska över allt annat och som man skulle vilja offra sitt eget liv för. Sånna här  typer av människor som gjorde det här mot den lilla flickan - Brianna, ska skjutas och jag skulle verkligen inte tveka till att göra det! Vill inte ens klassa dom som människor, det är monster! Jag mår illa!!!

Jag vill inte lägga upp videon på min blogg, tycker den är för hemsk. Men jag länkar till den blogg jag hittade videon på! HÄR!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0