Världens hosta


Äntligen är han hemma!!! Skönt.. :) Vi myste bara igår och pratade typ massor eller jag pratade typ massor. Lars sa bara "gud så vacker du är" :) han är så underbar. :D Det blev så att vi gick och la oss sent igår.. Jag kunde ändå inte somna för magen gjorde skit ont, så jag låg vaken till 3 nån gång och då fick Lars en host attack så han vaknade, sen har han hostat till och från hela natten. : / Stackarn! Om jag hade haft sån hosta hade jag stannat hemma, det låter som om att det ska komma upp en Ailen ur han varje gång. :o
Sen har han inte fått mycket sova, det har ingen av oss men jag fick ju chansen att ta igen mig sen efter att han hade åkt..  Så jag har sovit bra länge nu, och vaknat nån gång av att bebisen ska sparkas och göra ninja konster..  ;D

Det är skit jobbigt att inte kunna sova pga bebisen men det är ändå så underbart att den rör så så mycket ;)... Fast jobbigt också!!!!

Ne, nu ska jag gå och göra något annat, ta tvätten, jag blev ju aldrig klar med den igår. Sen blir det nog tv:n och massa slapp. :)


Hej!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0