Välbehövlig städning

Nu har jag städat, dammsuge och skurat och jag kan ju säga att det behövdes. Jag byter oftst vattnet när jag skurat efter två rum men nu bytte jag efter varje rum. Fyfan, att man kan gå omkirng i så mycket skit. Och det syns aldrig så mycket heller. Jag hade ingen aning om att det var så smutisgt här hemma. :S Äckligt. Skönt att det är rent nu då. :)

Sen skurade jag hela badrummet, alltså väggarna och allt. Det behövdes också, sist jag gjorde så här grundligt var när jag flyttade in hit, och Lars ser inte sånt han. Han ser inte att blir blir skitigt överallt. Det är som att smutsen är osynlig för han. Och jag går bara och hoppas att han sa se nått och göra något åt det. ;) Haha. Lyckat!! Det är väl lika bara att ge upp, med att han ska se smutsen alltså!

Ne, men Lars är duktig på att städa i trappen ner, fast det tar lite tid innan har tar till dammsugaren men nog är han duktig på sitt sätt. Det blir inte lika rent och det doftar inte gott när han städar, men han tar det värsta i trappen iallafall. :)

Nu håller jag på att tinar upp köttfärs, tänkte laga pasta med köttfärssås till middag. Har funderat på att göra maten redan nu, är så hungrig. Vet inte om jag orkar vänta på att Lars kommer hem. Fast jag har gått och små knapra på lite jordnötter så det har lindrat hungern lite. :)

Nu ska jag gå ner och hänga tvätten och lägga in en ny maskin tänkte jag, innan favorit programet börjar. :)

Hörs senare!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0