Kräftor.

Ja då har ännu en dag gått. :) Var till Eva ikväll. Sen for vi och handlade mat, allehop. Jag köpte kräftor. Fan va gott det är med kräftor.. Ska äta det imorgon, så dom ligger i kylen och ska tina upp :D åh, det bara vattnas i munen när jag tänker på det. :P Haha. Kräftor!

Tack för era kommentarer om håret. :)

Imorgon ska jag nog inte göra nått alls (som vanligt), vi ska åka och beställa tapeterna om vi får tid mellan Lars jobb. :) Så snart har vi ett nytt fräsch sovrum..! :) Längtar som fan dit.. Tills jag får småpyssla så att det blir hemmatrevligt. :)
Tills jag får mitt dröm sovrum!

Ja, vad ska jag skriva. Har inte så mycket mer att tala om för er. Ska gå ut med Sookie nu sen ska jag gå och lägga mig med Lars som redan har somnat.. Stackarn, han var tvungen att sova på vägen hem idag också. Han är så trött!! Så han har redan lagt sig och somnat, de tog kanske två minuter innan han sov. :)
Men nu ska jag ta och hoppa i säng också efter hunden fått komme ut.
Sov gott med er!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0