Promenad, farmor och bad..

Idah har det varit en bra dag, även fast jag vaknade Jätte sent. :/ Och Sookie låg och sov ännu värre än mig, även fast jag klev upp så låg hon kvar och snarkade. Sen slöa jag ett tag och kollade på tv som vanligt, men jag gick ut och gick i 45 minuter bara sådär. Och det var skönt! :D
Sookie blev skit glad och sprang omkring och badade i skitvatten.. Hon var duktig och gick "fot" utan koppel. Fast sen fick hon syn på vattnet. Då tog leken över i henne. :P

Farmor ringde mig förut idag också, och hon ringer aldrig så det var kul :D hon berättade att hon har ringt mig flera gånger förut med inte fått tag i mig. Och det visade sig att hon hade slage in en siffra fel. Söt-fammo!
Hon sa "Nu ser du till och behålla den där karln du skaffat dig, han var riktigt trevlig och rättfram. Det tyckte vi alla!"
Att Lars charmat farmor och farfar är bra gjort. För ingen lyckas charma dom. Allra minst farfar. Så det var roligt att hon sa så :) Min söta farmor!! <3 Hon är en sån farmor alla vill ha.. Mysig, varm, go, snäll, omtänksam och hon gör världens godaste mat och bullar.
När vi var små och var där gick vi alltid upp nått kilo!! :)

Sen nu efter att Lars kom hem så åkte han och jag och badade i Öjebyn. Dykar klubben har tid där varje måndag.. :) Det var bara jag och Lars i hela basängen, det var lite mysigt. :) Så vi simmade omkring där och gjorde som inget egentligen, bara simma omkring och snorkla. :) Och basta gjorde jag också.

Nu är vi hemma. Sookie har fått sin kvälls promenad och vi ska väl lägga oss snart, jag ska bara ta något att äta! :)

Sovgott med er!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0