Svimfärdig


Idag klev jag upp rätt så tidigt. Barnmoskan ringde och väckte mig vid 10 och ville byta våran tid som vi har på torsdag till fredagen istället. Sen kunde jag inte somna om bara...

Jag har nu börjat med att tvätta fönstrena. Det gick rätt så bra, fast sen blev jag svimfärdig, så jag satte mig ner för att vila en stund och sen fortsätta.. Fast efter ett tag så blev jag svimfärdig igen så jag avslutade de hela. Hann varjefall göra hallen, köket och halva matsalen. Så lite fick jag gjort, kanske förstätter lite senare.
Men jag känner mig fortfarande svag i knäna. Kanske en kopp te hjälper. :) Det är läskigt att jag blir svimfärdig sådär, jag blev det i förrgår också när jag var och handlade så jag var tvungen och sätta mig så fort jag kom utanför kassan och äta en bannan..
Jag har trott att det har berott på att jag har ätit dåligt, fast nu har jag ju inte det.. : / Jag måste ta upp det med barnmoskan igen. Fast första/förra gången jag tog upp det trodde hon det berodde på att jag var otränad. Jävla dåre!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och hoppas jag blir lite bättre, lite piggare. Så jag kan fortsätta med fönstrena nu medans det är fint väder ute. :)

Längtar efter min Lars<3





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0