Min vän Mika!

Lars är redan hemma. :O Han som sa till mig imorse att han int kommerhem för ens vid 12. Tur att jag inte hade någon hemlig gäst här då :P hehe. Ikväll har jag inte gjort så mycket, sov en sund nu på kvällen sen har jag pratat i telefon med min kära vän Mika. Den snygge finnen! Han är så vältränad. ;) Han är singel också till er tjejer/kvinnor som är intresserad. :D Haha!
Aja han behövde nog lätta sitt hjärta tror jag. :) Och jag lyssnade och försökte muntra upp. :) Vi bestämde varjefall att jag ska åka och äta lunch på skolan på fredan. :) Det ska bli trevligt, träffa lite folk och så, visa upp magen :D.. Och träffa Mika, har inte sett han riktigt på hela sommaren, och Conny så klart! :)

Haha, jag sa till Mika nu att bebisen rör sig och så. Då svarar han "men kan "den" det redan nu, är inte det typ i sista veckorna "den" börjar göra det"  varför kan killar så lite om ämnet om dom inte har egna barn? :P Hahah! Dom är så söta.. Killarna som är lite förvirrad alltså. Hehe.
 
Aja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen göra kväll, och hoppas på att jag kan somna även fast jag sova 3 - 4 timmar nu ikväll. Då kanske jag vaknar tidigt imorgon också :) och på freda när jag ska vara ute på Framnäs klockan 12. :P Kanske får ordning på mitt dygn nu snart. Men vi ska inte hoppas på för mycket!
Menmen..

Puss på er och sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Bertil

jag förväntar mig att du:

- är hes

- har mycket att berätta

- är mätt

- är på bra humör

- bokade en ny träff

.... efter din date med "SnyggFinnen"

2008-09-04 @ 09:37:21
Postat av: Lotta

Oohhh, snyggfinnen. Bara han inte ser ut som en ryss? Haha ;P

Känner du han sen Sundsvall eller har du lärt känna dom här i pite? Och hur går det med jobb huntingen?

Kramar

2008-09-04 @ 10:05:42
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0