Dåre


Oj... Jag har inte skrivit ett inlägg på hela dagen, tänka sig. ;P
Jag vaknade sent idag och har varit seg och haft ont i huvudet så jag har bara tage det lugnt, tills jag insåg att det verkligen Måste städas då tog jag en alvedon och satte igår med städningen... Nu ser det bra ut igen :) jag hatar när det är stökigt och massa hundhår överallt, fast ändå när Lars åker bort städar jag inte lika noga som jag brukar. Jag blir lite lat av mig.. ;)
Jag ska snart ner till tvättstugan och börja tvätta. Så att det blir gjort också.. Det är skönast att ta allt på en gång.. Annars blir det aldrig gjort. Inte för mig iallafall.

Jag har kommit på att jag har blivit otroligt lat sen jag slutade jobba, nu när jag bara går omkring och inte gör något speciellt på dagarna... Jag har ju all tid i världen att läsa i teori boken t.ex. men det gör jag inte. Jag har inte ens öppnat den :S och gått på någon teori lektion har jag inte heller gjort.... Jag fattar inte varför jag ska skjuta upp det hela tiden. Det vore ju bara smart om jag satte igång med allt de nu när jag som sagt inte har något att göra, nu när jag har tid, lung och ro.. Jag måste verkligen skärpa mig och göra något. De här går ju inte. Jag mår ju inge bra av det själv heller, av att vara så lat. : / Jag är en jävla dåre!

Ne, nu ska jag gå och göra klart det sista (tvätten) innan jag ska lägga mig i soffan och lata mig ännu mer!!

Hej!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack :) Haha, nädu. Köpte den förra året så den är lite sliten efter att ha åkt runt jorden. det är en W660i.

Vad fina bilder du hade lagt upp! Så mysigt att se din mage! :) När och var jobbade du sist? Hur länge var de du hade bott hära? :)

Ha det bra! Kramar

2008-09-24 @ 17:17:01
Postat av: Eva

jag tror att det mer handlar om att ta sig över det där berömda...du vet hindret innan man får tummen ur..Jag tycker inte alls du är lat. Du går ju på som en dåre ;) och städar, tvättar mm!

Det var trevligt igår. Du är så bra på att prata med. Och du lyssnar! Du är go. Supergo. Kram jag.

2008-09-24 @ 18:38:46
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0