Berätta inte för någon

Igår...... vad gjorde vi igår. Jo vi hade en dykar kurs för småbarn så vi var på badet hela kvällen eller nee, men en stund av den varjefall. Sen så när vi kom hem gjorde Lars fika till oss och vi satte oss och kollade på den hära filmen vi hyrde i fredas. Den var faktiskt bra. "Berätta inte för någon" heter den.

Igår slipade Lars lite också, men vi har fortfarande kvar att göra. :) Det får bli senare ikväll eller nån annan dag. Helst skulle jag vilja ha klart allt de här i veckan för till helgen så åker Lars bort och är borta till nästan vecka nån gång, tisdag eller onsdag tror jag.. Så helst denna vecka vill jag få upp tapeterna. :)

Nu sitter jag och gör inget, jag hade tänkt tvätta fönstrerna men tror jag har ångrat mig. Ni ska se så jävla skitiga dom är, jag tror inte Lars har tvättat fönstrerna sen han flyttade hit. Typ. Dom är riktigt äckliga! :S Vi får se ifall jag gör det lite senare.
Nu ska jag slänga mig in i duschen sen gå ut med hunden.

Hörs senare!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0