Ägarbyte.....


Nu har jag äntligen ringt och bokat tid hos veterinären och vi fick en tid nästa måndag kl 08:30. Då gäller det att verkligen vara pigg. :) Och medans jag håller på att kolla igenom Sookies papper så ser jag att jag har helt och hållet glömt bort att registrera ägarbytet. :O Så Sookie är egentligen inte min än... :S Men har också fixat det nu. Ska bara skicka in papprena och betala så är det klart. :)

Sen har jag också suttit i telefon kö med Ellos, jag undrade när jag skulle få min väska. Eftersom det är nu snart två veckor sen jag skickade tillbaka den och dom medelade mig att jag bör få den i veckan för den skickades i fredas... :) Härligt!!
Sen har jag också pratat i telefonen med min bästa handledare genom livet - Anders. (En soc-gubbe som jag haft sen jag var 13 år) Så vi har pratat om massa saker idag också, t.ex vad jag vill bli osv. Pratade också om när jag ska resa neråt i landet och hälsa på han. Och förhoppningsvis blir det snart! :)

Nu ska jag gå och göra nån mat och sen gå ut med hunden.
Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Eva

Vi måste fixa den där kålpuddingen i veckan. Vad sägs om redan imorrn?



Kram kram!!

2008-09-22 @ 18:24:27
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0