23:00


Nu har vi ätit en jätte god middag, pasta med nån påhittad sås med kasler och kantareller sen var det lite mer tjafts i den men det vet ja inte vad det var.. Mmm, så gott det var. Fan vad jag åt. :) Innan blev jag lätt irriterad för jag var så himmla hungrig.. ;p Som vanligt när jag inte äte på ett tag. Då går det inte att vara i samma rum som mig. ;P  Sen har vi sutte och pratat ändra fram tills nu... Robert cyklar hem och Lars är ute med hunden. :) Sen ska jag gå och lägga mig, är så himmla trött! Som vanligt..... Så jag hoppas jag ska få sova inatt och att Lars inte hostar allt för mycket..

Imorgon ska jag sova länge, Lars ska iväg och ta upp segelbåten vid halv 11 så då är det bara för mig att sova.. Sen när han kommer tillbaka är det bara att måla. :D Gud vad jag längtar nu.. Det känns som om att vi har vare på väg hur länge som helt nu men alltid nått annat som komme ivägen. Men imorgon ska vi Verkligen börja!! Sen har vi inte så mycket mer planerat för helte, förutom att göra massa i sovrummet. :)

Ne nu ska jag gå och göra mig oidrning för sängen. Sen ska jag sova gott! Hoppas jag...

Puss och sov gott!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0