Dubbelbokning


För er som har haft problem att se dom mindre bilderna, vänta till sidan har laddat riktigt klart, sen går det.. Iallafall för mig fungerar det då.. =)


ikväll har jag bjudit in mig själv (eller Malin bjöd in mig) på middag hos Alex, en kille som jobbar på big boy, och är Malins kompis.. Gud så god maten va, blev alldeles för mätt!! Sen efter vi hade ätit så spelade vi spel. Jag, Alex, Malin, Sofia (som också jobbat på bb) och Sofias kille Joel.. Dom drack vin och jag drack juice, det har varit riktigt trevligt..
Det är roligt att komma ut från det här huset och umgås med folk i min ålder.. =D (Ta inte illa upp någon) Men jag känner att det behövs ibland.. =)
Lars hämtade mig nyss och nu sitter jag här.. Lars håller på att packar inför imorgon, han ska ju sova borta med jobbet tills på onsdag..

Btw, jag tror jag dubbelbokat mig själv till olik personer imorgon.. =S Aja, jag får lösa det på nått vis.. Fan!!

Ne nu ska jag gå och lägga mig och sova... Är så himla trött, som vanligt. Fast om jag känner mig rätt kommer jag inte somna för ens vid 2 ändå.. =/

Sovgott!♥



Kommentarer
Postat av: Eva

filmen går säkert ett bra tag till :)

vi hörs!

kram kram E

2008-10-21 @ 17:33:29
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Optican

Så fin magen är nu! Och herregud vad du verkar feja & städa därhemma! Du tar väl inte ut dig? Kram fr Åsa

2008-10-21 @ 22:06:51
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0