Hundskrälle ;)


Nu har jag fått sove några timmar till. =) Så jag är inte lika grinig. Fast Sookie har bite på min "julkudde" så det är hål i ena hörnet, hon har även bite sönder mina julgardiner i kontoret/gästrummet (fast det var för nån dag sen).. Jävla hund alltså! ;p

Nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra, jag har inga större planer för idag.. Först trode jag det var föräldrautbildning men när jag kollar på papprena så var det sista gången förra gången.. Det var ju synd att vi missade det då.

Jag tror jag ska baka lite papparkarkor idag, på köpt deg. Kanske har saker hemma för att baka bullar också, det vore ju himmla gott! =)

Pusspuss<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0