Sjuka i huvudet!

Värst vad alla har börjat tala om för mig vad jag ska göra, och vad jag inte ska göra.. Om jag gnäller för att jag börjar bli tjock så låt mig göra det, om jag gnäller på att Lars inte göra si och så, låt mig göra de. Även fast jag får "belöning för mödan" som en skrev det så behöver jag väl ändå inte tycka om att vara gravid. Måste man tycka om att vara gravid? Det är väl inget tvång på det, och även fast jag inte älskar att vara gravid som de flesta andra mammor gör så betyde inte det att jag blir en dålig mamma, och de betyder inte att jag inte älskar lilla livet i mig!!

Ursäkta mig som uttrycker mig precis som jag vill och även, även fast jag är gravid så gillar jag inte att bli tjock eller större om ni föredrar det!!!! Det är mycket jag inte gillar med att vara gravid och om jag mår bättre av att gnälla av mig så låt mig föri helvete göra det då? Och bara för att det finns mycket som jag INTE gillar betyder det inte att jag Ogillar allt! Ni är precis som nå småbarn, jag måste skriva precis allt i detalj för att ni ska förstå nått!!!

Vet ni vad jag mer Ogillar, att ni ska skriva era kommentarer, ni som tror att ni gör en "förändring" i mitt liv genom att skriva "de finns hjälp att få" eller nått liknade. Vet ni mer vad jag Ogillar att jag sitter och ska försöka "försvara" mig inför er och era kommentarer.. Det är sjukt. Men ändå så gör jag det! Ni är sjuka, sjuka som tror att genom en kommentar kan ni förändra mitt sett att se på saker och ting, tro att jag och Lars ska gå in på nån jävla relations sida och bli medlem för att få hjälp med våran relation... Sjuka i huvudet!!!
Jag är troligtvis sjuk i huvudet som skriver dessa inlägg i mitt försvar till era kommenater. Men Snälla försök att förstå att Ni behöver inte skriva era kommentarer. Ingen har tvingat er att läsa min blogg, och om inehållet inte passar er så låt bli att läsa, det finns tusen andra bloggar som är precis lika dan som min.
Ni som sitter och skriver era kommenarer vet inget om mig egentligen. De ni vet det läser ni på en blogg, en blogg där jag egentligen kan vara vilken människa som helst. Inte fan behöver jag nödvändigt vis heta Sophia. Ni vet inget om mig, ni som skriver era kommenatarer (nu är det inte alls som skriver kommentarer).

Vet ni något om min uppväxt, min barndom, vart jag vuxit upp, hur många familjer jag bott hos?  Ne, det vet inte ni. De ni vet om mig är att jag sitter och gnäller för småsaker som händer i mitt liv, men om jag nu gör det, sitter och gnäller har det aldrig slagit er att det kanske är så jag bearbetar saker och ting? Min jävla "berg och dalbana" har inte precis börjat, den har precis slutat!!

Sluta skriv era kommentarer!!!! Eller nee, jag orkar inte bry mig just nu, att jag blir så arg för att någon säger åt mig en sak. En sån obetydlig sak, en sån obetydlig människa för mig. Varför ska jag ta åt mig just av vad han/hon skriver? Det är sjukt. Ni är sjuka, allt är sjukt, jag är sjuk!!!!!!
Jag ska kunna uttrycka mig fritt i min egen blogg utan att folk ska ha massa att säga!!!

Nu ska jag ha trevligt ute på Renöra. Utan era kommentarer!! Utan denna blogg!

(Alla som skriver en "snäll" kommentar, en kommentar som är "vanlig" behöver inte ta åt er av detta inlägg. Era kommentarer tycker jag om)

Ha en trevlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja tror vissa människor har så fattiga liv själva att dom måsta "engagera sig" i andras. Såna är det synd om. Fortsätt uttryck dig, det är inte värt att de ska få dig att sluta. Nej, dom är fjuttar i sammanhanget. Du är stark. Och duktig. Och vi som känner dig vet ju vem du är och vi vill dig det allra allra bästa! Var stolt över dig själv!

2008-08-23 @ 13:30:31
Postat av: Lina



Förstår mig int epå folk heller.

Du skriver om din vardag, ditt liv och hur ni har det tillsammans.

Ingen som har sagt att man måste tycka om att vara med barn. Jag tror inte det finns det ultimata förhållandet heller där man går på rosa fluffmoln hela dagarna.



Att du ens bryr dig om de kommentarerna...som du redan sett är det många med samma IP.nr som kommenterar...så skit i dem.

De har nog inget roligt liv, så de verkligen måste skriva och klanka ned på andra som har ett fint liv.

Det riktigt kliar i fingrarna på dem att få gnälla, klaga etc...för de tror de sårar den som sitter bakom bloggen och skriver.



Du...för mig är du en helt vanlig tjej i ett fint vanligt förhållande som väntar en bebis....



Kram på dig och lycka till.

2008-08-24 @ 13:41:37

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0