Nykär igen!!!

Åh, nu är jag trött, har hunnit skapa en ny blogg också. Min kära storebror skulle hjälpa mig med länkarna och han sa att det tar längre tid att leta felet än att göra om allt. Så jag tog bort allt, MEN felet var fortfarande kvar. Sen säger han att jag får skaffa en ny blogg, så jag tog bort den jag hade, sen fick jag panik, för då trodde jag inte att jag kunde få en ny osv. Men han fixade det åt mig varjefall. Så jag ska fixa mer med bloggen imorgon, ska gå och sova nu.

Har även kopierat alla inlägg från förra bloggen, alltså den jag skaffade igår, därför är kommentarerna borta och tiden när jag publicerade inläggen nästan samma. :P
Men det är väl sånt som händer? De händer varjefall mig.

Lars är fortfarande vaken också, så jag får prata med han en sväng innan jag lägger mig. Har inte pratat med han så mycket sen han kom hem. Har bara sutte som en jävla zombi framför datorn ikväll, eller hela dagen!!! Så jag känner att jag har "träsmak i baken". ;) Haha!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig och gosa med hjärtat!<3

BTW, Gunther om du läser de här, så kom ihåg att du ska göra min header imorgon. Som kompensation för att du inte kommer och hälsar på mig!!!!!!!!!

Imorgon ska jag på Ikea också med Robert, tror jag skrev det i ett tidigare inlägg men det gör inget att de kommer upp igen. Vi åkter varjefall vid 14:00 ungefär. :) Och åker väl inte hem för ens dom stänger! Så det blir inte att jag umgås med Lars imorgon heller så mycket. :(

Jag tror jag har blivit nykär i Lars igen. Jag vet att vi inte varit tillsammas så länge men eftersom vi flyttade ihop så snabbt och kom in i varandras vardag så försvann de dära "nykära" fort. Men det har kommit tillbaka :D och det är bara mysigt. Men när vi bråkar eller blir oense om nått så försvinner de dära "nykära"  för stunden,men kommer tillbaka. :D




Kommentarer
Postat av: E

så otrooooligt gulliga ni är :)

2008-08-20 @ 07:50:16

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0