Jobbar/Spelar

Föresten, idag jobbade ju Lars hemifrån. De är skönt tycker jag, då kan jag gå och små prata med han. Men idag sa han "Om jag ska jobba hemifrån idag får du inte störa mig, jag måste få ihop 8 timmars arbete. Annars jobbar jag inte hemifrån nå mer"

Så jag tänkte okej, efter mvc och lunchen så störde jag han inte mer. :P Gick på stan och sånt där. Sen när jag kommer hem så går jag in och kollar vad han göra och ska lämna de kläder jag köpt... Vet ni vad han gör???? Sitter och spelar spel!! Jag bryr mig inte så mycket i det utan visar snabbt vad jag köpt och går sedan och kollat på tv.. Sen Säger han igen att jag Får faktiskt inte störa han. Och efter ett tag, så går jag in en gång till till han. Och vad gör han inte, JOO han sitter och spelar spel!!!!!! Haha, jag tyckte de var så sött, fast lite iriterade för det är ju jag som får skulden för att han inte gjort nått.. :O
Men de här ska jag komma ihåg Lars!! Glöm inte det. ;D




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0