Hem till gården!

Nu har Lars lämnat oss för gott... Nee, men tills på söndag kväll! Massa med jobbet sen med dykningen samtidigt. :/ Lite tråkigt att han ska vara borta så länge, men det blir skönt för mig och Sookie, alla regler gäller ju inte nu när Lars är borta. ;) Haha, gud vad Sookie ska ha det mysigt. :D Vi kommer ha så mycket för oss. ;P

Idag har jag inget planerat, ska nog bara vara hemma och slappa. Gå runt och småpyssla och sånt...
Föresten min lilla beby (läs; Sookie) fick tre st getingstick igår, och taggarna var inte lätta att hitta i hennes päls. Stackars lill hjärtat mitt. :( Hon blev som galen.. Mer än vad hon brukar vara!!

Jo just ja jag ska ringa arbetsförmedlingen idag också, och kolla hur det ligger till med pengar och sånt!! Det kan ju vara bra att veta. :)
På fredan hade jag tänkt åka till skolan för att äta lunch. Träffa Conny och Mika, om Mika nu är där. :P

Äh, jag har inget vettigt att skriva, om jag någonsin har det men jag orkar inte skriva mer nu. Ska gå och kolla på "hem till gården" hahaha, det är skit bra program de!!! :D

Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0