Sookie ♥

Jag vet inte vad jag hade gjort utan min lilla Sookie! Hon är min bästa vän! Igår vaktade hon bort två pundare som kom fram till mig och Lydia, hon reste ragg, morrade och skällde iväg dom.. Dom var rätt påverkade av något och hon kände att jag inte kände mig trygg och att dom inte var okej i vår närvaro. Fina, fina Sookie! Jag som inte ens trodde hon hade de minsta vakt i sig då hon älskar allt och alla! Världen snällaste hund är hon, så jag trodde inte att hon skulle vakta!
Sedan fick jag två panik-ångest attacker igår och båda gångerna fanns hon där. Hon märkte på en gång vad som höll på att hända och hon kom på en gång till mig och försökte avleda mina tankar, slickade bort mina tårar och buffade på mig. Hon är världens bästa och underbaraste hunden man kan ha! ♥



Kommentarer
Postat av: Joie

Sookan är fin hon! Min pussgurka <3

2012-10-06 @ 11:59:08
Postat av: Monica

Men vad säger du?? Vad dåligt! Har dom inte tagit nå enskilda kort öht? Vilken besvikelse..

2012-10-23 @ 20:04:33
URL: http://moonkan.blogg.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0