Lär av gårdagen, lev i nuet och dröm om framtiden!

Jag trodde den här veckan skulle gå fort men jag saknar min fina underbara man mer än någon annan tidigare vecka. Missförstå mig inte nu, jag saknar han varje vecka han åker bort men just den här veckan känns extra mycket! Det är extra-extra tomt här hemma trots 4 stycken djur.. På fredag kommer lilla älsklingen hit och då brukar ju tiden bara springa förbi, sen kommer min man hemma på måndag!
Småförkyld har jag också blivit, så det är extra synd om mig som måste vara själv. Sen kan jag inte träna om jag är förkyld så det suger extra hårt.. :/
Annars trots ensamheten (veckorna Emil är borta och jobbar) och ångesten på kvällarna/nätterna så mår jag allmänt bra. Jag är bra på att vända en negativ situation till något positivt och göra det bästa utav det jag har. (Efter att jag deppat över det ett tag.)
Livet kommer alltid att rulla på framåt och det kommer alltid att fortsätta hända saker som man inte har någon kontroll över och jag kommer alltid att lära mig av allt som händer och utvecklas framåt.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0